Boomerang

Bumerang - Yazarkafe

16 Eylül 2017 Cumartesi

Doğum hastane çantam.Hospital Bag.

Merhaba blog severler.Bu yazıyı okuyorsanız biz bebeğimizi sağlıkla kucağımıza almışızdır.Bu yazıyı yazarken 39.haftanın içindeym ve hala bebeğimiz gelmedi.Onun doğal geliş sürecini bekliyoruz.Neyse bu konulara girmeden direk hastane çantamı nası hazırladım ondan bahsedeyeyim.
İlk önce 1 mini valiz yeterli olacaktır diye düşündük fakat bebeğin bezleri oldukça yer kapladı sonuçta her ihtimali düşünerek bir miktar fazla bez koymakta yarar var.
Bu nedenle bi valiz ve birde zaten bebek için almak istediğim sırt çantasını aldık.
Valizi Metro marketten kabin valizi olarak aldık.Watson's valizlerden daha uygun fiyatlı.
Sırt çantasını  ise Skip-Hop 
marka e-bebek indiriminden aldık.Şimdi valizin içine bakalım.
Valizin içine yerleştirdiğim herşeyi kendi içinde grupladım.Üst sağdaki melekli mini pembe hurçu madam cocodan aldım.Hadi içine bakalım:-)


İçerisinde Bebeğin penye battaniyesinden,müsliye,önlükden,zıbına tüm ihtiyaçları var.Hastane çıkışı adı verilen takım ve artı fazladan,çıtçıtlı body,çorap,şapka gibi tüm ihtiyaçları var.





Doğumdan sonra duş alabilme şansım olursa diye şampuan,saç kremi ve bir de krem var.Minik taşıma ambalajlarından almaya fırsatım olmadı bende azalmış şampuanları alarak valizi hafiflettim.
Dikkat ederseniz ağızları bantla sıkı sıkı sarılmış akmaya karşı.




Valizin diğer kısmında bakalım neler var:-)En üstde bulunan emojili dosya benim hastane takip dosyam.Şu ana kadarki tüm tahlil sonuçları v.b belgeler.


Terlikler Oysho dan.Bu terlikleri koyduğum çanta miniso dan ve üç gözlü içerisinde özel giysilerim olduğu için sadece terlik kısmını gösteriyorum.



Hanımların olmazsa olmazı bakım,makyaj çantası bunu da miniso'dan aldım.Eğer enerjim ve zamanım olursa  makyaj yapabilirsem bu ürünler yanımda olsun istedim.
Cushion fondoten,kapatıcı,doğal bir ton ruj,mini bir parfün,lipbalm,pamuk,makyaj temizleyici,doğal görünümlü bir far,makyaj fırçası ve süngeri.




Bebek çantamızı kurcalamaya devam edelim.Pişik kremi ve anne için merhem tarzı ürünler.
Braun marka ateş ölçer.
Emzik ve emzik kutusu .
Bu ürünleri ambalajından çıkarıp sterilize ettim ve ikea'nın kilitli poşetlerine koydum.
Bu arada emzik ve biberon çok fazla almadım çünkü bebeğin bunları kullanması şart değil.

Birtanede biberonumuz var kullanılacağını düşünmüyorum fakat yanımızda bulunsun teyzesinin hediyesi:-)



Büzgülü çanta da madam coco'nun ayakkabı saklama torbası fakat biz onun içine bebek bezleri,pamuk,ıslak havlu ve birtane bebek havlusunu koyduk.
Çantanın ara bölmesinde emzirme örtüsü ve bir havulumuz ve hastaneden çıkarken giyeceğim bir elbise var.
Valize kırışmasın diye eklemediğim bir pijama takımı ve gecelikle sabahlığım var.
Çantalar dışında bir bebek araba koltuğu ve birde emzirme yastığımız var.Umarım yararlı bir yazı olmuştur.Ben bu çantayı hazırlarken az ve öz olsun diye çabaladım ama yinede birsürü şey oldu.
Temel ihtiyaçlar unutulmadıktan sonra unutulanlar zaten temin edilir.Sevgiler...







5 yorum:

  1. artık bebeğin kucağında ne mutlu sana,tadını çıkar....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Fatma Üzmez.Darısı tüm isteyenlerin başına olsun.

      Sil
  2. Sağlıkla ve mutlulukla büyütün inşallah :)

    YanıtlaSil
  3. Thank you Eri sunny.I will folow you back:)

    YanıtlaSil